Saturday, January 17, 2009

Lelaki idaman

Eheh, sampai masa untuk bercerita angan2 saya sejak 5 tahun yang lalu...

Ada tiga kriteria

Dia mestilah gemar bersukan. Bestla kan to have something in common, to share the same passion.. nti takdela duduk terperap menternak badan je, speaking of which another reason why he has to be sporty..ahaha, saya takmo suami yang boncit, please! ehem, i mean kalu boncit sebab masakan saya yang sedap takpelah tapi takmo jugak, dia kena rajin bersukan supaya kekal tegap...i'd rather go on dates playing basketball or enjoying brisk walk than duduk menghadap each other tersipu2 malu konon ayu di kedai makan...tak tahannn!
lagipun, man doing sports looks hawwttt!

Yang keduanya ialah harus pandai panjat pokok. sebabnye mudah aje, saya suka makan buah jadi dia kenala pandai carikan...praktikal;)

Yang ketiga yang bakal menjadi bonus extravaganza kepada saya ialah jika dia pandai bersilat...entahla, maybe sebab ada ciri2 kemachoan kemelayuan dalam silat, juga unsur2 protective dan high self-esteem yang saya rasa penting untuk kehidupan saya kelak. haa betul la tuh~!

sekian hikayat saya buat kali ini..harap semuanya terhibur dan selamat menggelakkan saya sambil berguling2 di lantai:p

tapi andaikata angan2 saya ini menjadi kenyataan, jgn lupa ingatkan saya untuk jemput kalian ke kenduri kesyukuran nti....hahah!

Psttt...idea untuk menceritakan angan2 ini tercetus selepas melihat seorang jejak silat yg yummmyyy di wedding peon harituh..kalu tak, takdelah sampai nak runtuh meja semua org busy suruh Ya duduk cepat2 sbb nak usha dia kan?kan?kan?

2 comments:

peonate said...

nanti aku letak kat facebook gamba abang silat ye.. ade banyaakk

Anonymous said...

mane mane??

hahahaha...