Wednesday, March 18, 2009

kembali

1. laptop saya rosak.terpaksa menggunakan htc touch untuk update blog. antara white macbook atau pinky acer yang kecil molek, apekah vote anda?

2. VIVA saya pada selasa depan. doakan saya berjaya supaya saya dapat menikmati cuti seminggu dengan tenang dan gembira. bercuti di KL dan kedah mungkin.

3. nak tahu kisah mimpi saya tentang seseorang? ia rupanya petanda... dua hari kemudian, dikejutkan dgn satu sms daripada yang dimimpikan. tergamam melihat number tertera, number yang saya dah buang jauh2 selama 5 bulan. kenapa dan untuk apa saya dijejak, saya kurang pasti. tapi saya rasa saya tegar untuk melalui episode ini. saya juga sudah penat melarikan diri. mungkin ini yang terbaik.

4. insyaAllah cuti umrah saya diluluskan. siapa mahu namanya diseru bersama2 di Jabal Rahmah nanti? manusia perlu berusaha kan?

5. sekian untuk kali ini.

No comments: