Wednesday, August 19, 2009

Approach..

Hmm.

Nak cerita ape ye?

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...itu yang aku cepat2 hiaskan di bibir setiap kali rasa sedih atau resah..sebabnye aku nak ingatkan diri segala nikmat2 lain yang Allah dah berikan padaku sepanjang hidup ini...Alhamdulillah, rasa hati kembali tenang sedikit..paling tidak, aku tahu Allah masih sayang pada aku..

Peah pesan, kadang-kadang Allah tak beri ape yang kita mahu sebab Allah suka mendengar kita meminta padaNya..comel kan? kalau semua benda yang kita nak kita dapat, takut nanti makin jauh dari Allah..

Nak dengar cerita lain?

Tahun 1999, di kala ramai sangat kawan2 yang dapat tawaran further study di matriks or some other private university...i did not get any and had to wait for my SPM result at home..i was devastated and kinda lost because i thought i must've done bad in my SPM. Allah Maha Besar, the result came out beyond my expectation and received numerous good offers after that.

See, Allah always save the best for the last...

Paling penting, aku tak hidup in regret..

Ramadhan hadir tepat pada masanya. insya Allah, aku ada beberapa janji pada Allah untuk bulan yang mulia nih.

Ada Allah, ada family..aku ok.

1 comment:

Dr. Aneesa said...

hope ur ok. call me anytime, if not text