Saturday, February 21, 2009

Tag berlima

5 Characteristics of your dream guy/girl (eh tak aci, korang dah tau tiga:p)
1) Sayang saya kerana Allah
2) Membimbing saya ke jalan Allah
3) Boleh menenangkan saya ketika gusar
4) Yakin pada diri (saya penat dengan lelaki yg merendah diri tak tentu hala)
5) Terima saya seadanya

5 Characteristics that you have never like in a guy/girl
1) Tak menjaga solat
2) Shallow
3) Perasan (ahahah!)
4) No manners (termasukla berdiam diri bila tak dapat penuhi janji...)
5) Liar liar

5 feelings that you have when you're out with the one you admire
1) segannya!
2) total happiness
3) senyap2 berdoa agar bertemu jodoh dgn lelaki sepertinya (hahahaha, remember the charming-AND-married doctor i wrote about?)
4) rasa ingin terus bergelak ketawa apa adanya
5) malu! ( cos i tend to be spontaneous and clumsy when i'm nervous..)

5 places that you want to travel with your loved one
1) Mekah
2) Europe (romantika d'amor)
3) Indonesia (kerana saya mahu shopping dan ada org utk tolong bayarkanangkat barang).
4) Sabah (orang kata pantai dan pulau di sana cantik2?)
5) ke alam mimpi? (lalalala...)

5 special things that you would give to your loved one
1) Myself
2) My love
3) My life
4) My soul
5) Our kids. :-)
*sorry Farina, aku tinggalkan aja jawapan kamu disini kerna tak banyak berbeza

5 songs that you will sing to your partner
1) Lucky -Jason Mraz
2) Ayat-ayat cinta-Rossa
3) Aku punya kamu -Faizal Tahir
4) Angel on my shoulder-Gareth Gates
5) Lagu rindu-Kerispatih

5 friends that you want to tag
1) Peah
2) Hanin
3) Kak Nazuha
4) Syu-hi
5) Ecah

No comments: