Wednesday, February 11, 2009

Menulis...

Kembali lagi, eheh.

Ucapan terima kasih kepada

Peon!! aku lupa nak cakap yang aku terharu tengok pose kita dalam kelas Kak Antha dalam ur wedding montage the other day....aaawwwwww!! sooo thoughtful of u tau;) eventhough muka kembang semangkuk aku (itu dulu...ops, vain!) telah memenuhi half of the screen..hehehe

Tapi yang lebih bermakna ialah ENTRY INI...*love love* you are the best!

Farina!! aku excited ko call time keje only to share with me this shocking gossip regarding Saujana (mata memandang..) *eh tak bley nak link the blog entry lah* gile kan??!

Gay partners Teman-teman yang berjaya membuatkan aku gelak dan terhibur...

contoh?

*Sorry kalu sms nih rasa tak kelakar, kisahnya HOD yang melawak suruh kitorang mintak petunjuk samada betul2 nak jadi doktor ke tak*

Myself: Oklah geng, malam nih aku nak istikharah..kalu esok aku xde kat hosp kiranya aku tgh tlg kak nab bungkus nasi lemak tau...

Si Bengong: wehh, aku rasa baik ko buat solat hajat skali..mintak mudahkan jodoh ko :p

Myself: arghh nape ko jahat sangat! fuh aku kawen dgn kawan atau famili ko..

Si Bengong: Aminn..jgn kawen dgn aku dahla..hahahah

Myself: hahaha! mana boleh...sumbang mahram

jangan risau, dia dah kawen..sebab tuh dia bengong! Oh lagi satu kenyataaan keji....

'Betul yati, aku dah carik sijil ko tadi...in fact aku cari yg ko dulu sebab mesti bersinar2 macam gigi ko...hehehe'

*cringe cringe cringe*

No comments: